10 sanningar.

nu när jag har fått lite nya läsare tänkte jag göra en 10 sanningar!
så ska jag testa nått nytt till, jag ska skriva som rubrik en sanning,
sen ska jag berätta lite om just den grejen, ni kommer fatta!
bli inte förvånade, kan vara grejer ingen vet ;)
• tror att jag är lång för min ålder.
- asså jag har typ gått in i någon fas där jag tror att jag är sketa lång
men sanningen är den att jag absolut inte är mycket längre än alla
andra det finns endel i min klass som är 10 cm längre än mig &
ändå går jag runt & säger att jag är så j*vla lång, patetiskt!
• jag har panik ångest.
- jag har en sorts panik ångest som har visat sig 2 gånger riktigt
stort sen kan det komma lite ibland annars, men första gången
var när alla killar i min klass sa att jag var tjock & ful, så då började
jag gråta som fan (är jävligt känslig), drog ut på den stora vägen vid
skolan och ströp mig själv jävligt hårt, hade stora röda märken efter!
andra gången var när vi var på vida blick & skulle gå spökrundan & jag
fick ont i hela kroppen, musklerna klarade lixom inte av mig, så jag föll
typ ihop på marken & höll i mig i ett träd och skrek hjälp, alla tjejer blev
typ as rädda, tror det var minst 6 stycken som började gråta inklusive
mig, för när jag föll ihop så stog alla och ropade på lärare men dom
fattade ju inte och dom hade låst dörren till sitt rum, herregud, det var
hemskt..
• jag är godis beroende.
- asså jag är godis beroende, det är många som säger att dom också är
det men det tvivlar jag på, asså jag kan trycka i mig godis till jag spyr.
jag & melania köpte 2 kilo godis på ica en gång och melania åt kanske 4
godisar sen somnade hon och när hon vaknade var godisskålen nästan
tom, och jag ville ha mer! och ibland måste jag ha godis annars börjar
jag gråta eller blir skit sur.
• prata med mig själv.
- haha denna är lite rolig faktist, jag brukar faktist sitta & prata med mig
själv när jag är sjuk eller närsom, när jag är påväg hem från en kompis
brukar jag typ viska för mig själv "fan va snäll hon är" & sånna gosiga
kommentarer haha.
när jag är ensam pratar jag också med mig själv men då är det typ
"yes!" "vad skönt" "sådär" "och så gör jag så" osv, haha låter sjukt.
• det går inte att väcka mig.
- haha denna är också rolig.
när jag sov hos my en gång det var ett sånt sovaöver party och så var alla
vakna på morgonen utom jag, dom hade försökt väcka mig i 1 timme, men
jag vaknade inte, my beskrev det såhär:
asså du ville typ inte vakna, jag stog på dig och ida spelade musik på högsta
volym i ditt öra & sen så hoppade vi på dig och skrek dig i öronen & drog i ditt
hår, gissa om du vaknade? NEJ
• jag älskar att vara ensam.
- jag älskar verkligen att vara ensam på dagarna, inte på nätter eller kvällar!
utan mitt på dagen bara sitta här hemma helt ensam, kolla på tv eller sitta vid
datorn, men oftast är jag ju med vänner.
men att vara hemma en hel dag någondag är inte fel, kan jag lova!
• jag fäster mig vid folk.
- jag stannar hos folk eller så, asså om jag har en eller två bästavänner så
låter jag dom inte gå, inte förens den personen sviker hårt, jag vet att jag
byter bästavänner ofta, men jag & alma är dom 2 jag snackar om, vi har
hållt ihop i 6 år snart, synd att vi ska skiljas åt..
• jag är rädd för en film.
- haha en film jag såg för över 1 år sedan, halloween hette den, jag har den
fortfarande i mitt huvud & när jag ska sova kommer hans äckliga
huvud upp i min hjärna, hoppas att jag släpper honom snart!
• jag är inte mig själv i skolan.
- i skolan är jag inte mig själv, jag försvarar mig alltid och kaxar mig mot
folk, men melania & alma som känner mig väl vet att när jag är hemma är
jag grymt sjuk! haha jag kan till och med bli jobbig ibland, jag tycker att jag
själv är sjukt rolig & jag kan snacka om allt.
• jag behandlar folk som jag vill bli behandlad.
- som jag skrev över kan jag bli jobbig och det skulle ju vara as jobbigt om
mina vänner håller på så som jag gör så varje gång jag går över styr försöker
jag att bara hålla käften, det brukar funka! jag brukar också vara "cool" när jag
är ute med mina vänner, jag vill ju faktist inte skämma ut dom.
haha endel allvarliga och endel roliga, snälla ta dom allvarliga bra nu, dom roliga
kan ni skratta åt!
min stjärna från ovan..

Kommentarer
Postat av: BIEBER

konstigt för du lät ju mig gå och jag svek inte dig någonstans ;)

2011-05-01 @ 17:27:57
URL: http://josephineleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0