äntligen! im back!

hej bloggen, herregud vad jag har saknat dig!
jag har knappast rört designen förens nu, har bara inte orkat, men nu är jag nöjd och kan börja blogga på min glada blogg igen!
det har hänt så sjukt mycket medans jag inte har bloggat!
vi har köpt ett hus! super fint och mysigt, (flyttar in 25 maj)
jag har nya/gamla vänner, mina nuvarande bästavänner är Melania & Alma, innan var det Nadia & Alma.
jag vill också bara försäkra alla om att jag, nadia & alma är fortfarande vänner!
jag ska få en skötarhäst, ska på ridläger ons-tors testa några hästar, skit roligt rent ut sagt!
min klass ska hålla i melodifestivalen på skolan och då ska jag & melania vara konferanciärer (stavning?) hihi.
juste, jag har bestämt mig att jag ska skita i alla killar, jag tar dagar som dom kommer och just nu umgås jag bara med mina närmaste vänner, såklart umgås jag med killar ibland men inte alls lika ofta som innan, jag "jagar" inte dom precis..
det är typ 1/10 del av vad som har hänt, juste jag har påsklov också!
jag ska också hälsa på nya skolan 1 juni, LÄSKIGT!
ikväll bär det åt till halmstad, vi höres lite senare, puss på alla som blir glada av min blogg!
jag & alma för nästan ett år sedan! shit vad tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: alma

2011-04-23 @ 00:02:21
URL: http://llisaaaas.blogg.se/
Postat av: alma

älskar dig vilma! <3

2011-04-23 @ 00:03:05
URL: http://almapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0