är detta sant?

hej blogg.
jag har fått så jättemånga nya besökare på min blogg och gud vad roligt det är när man får fina kommentarer hela tiden! fett grymt.
jag tänkte iallfall fråga er några frågor & jag hoppas att många svarar på dom, (gammla läsare också!)
• ser jag ut som en 98:a? (fyller alltså 13 i sommar) jag är 165 cm
• hur mycket skulle ni kunna betala för en design gjord av mig? (denna designen jag har nu är 100 % gjord av mig)
• hur kommer det sig att ni hittade hit, och vad var det som fick er att stanna?
kommentera med era svar!

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

sv: vi ska t tjeckien på handbolls cup.

härligt!

2011-04-19 @ 19:02:42
URL: http://vvickke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man skulle kunna tro att du är allt mellan 13-16 år.

Jag skulle betala mellan 20-40 kronor för en design.

Jag hittade hit genom en kompis.

2011-04-20 @ 17:25:01
Postat av: Anonym

du ser ut som 10-11 år gammal.

skulle inte betala ett skit för en design för dina är bara överdrivna fula och ser allmänt äckliga och barnsliga ut?? Blir yr av att se dom :O

stannar inte på denna sidan hahahhaa klickade in genom google men kommer aldrig mera titta in!

2011-04-21 @ 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0