ett litet test, haha visst är jag tråkig,

Smeknamn: vilmut, vt, bule, snuttman osv.
Låt som när du är ledsen sörjer till: fuck it,
Beroende av: datorn, godis, närhet.
Vad tror folk om dig: att jag är as blyg, bitch osv.
Stämmer det: nej, jag kanske inte är sådär påhoppande men inte blyg, och absolut ingen bitch.
Vad får du oftast komplimanger för: bortskämd, fina kläder, håret
Vad säger du för att imponera på någon: jag imponerar aldrig på någon haha.
Hur imponerar man på dig: försöka staila och misslyckas, skit gulligt!
Brukar du skratta för dig själv: haha, prata till och med!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: inte bra! :-)
Var bor du: gislaved, till sommarn
Trivs du där: som f*n
Äger du några converse: nej
Sprit, cider, vin eller öl: cider, men dricker aldrig!
Brukar du bli för full: aldrig, kan bli full på cola, men det räknas ju inte hihi
Är du allergisk mot något: tatueringar som håller i ett år, finns mest utomlands.
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Antal timmar sömn inatt: 10 timmar
Brukar du komma i tid: nja, inte så ofta haha
När mår du bra: oftast!
När blev du fotad senast: ingen aning
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: vit-grå
Vad tycker du om fötter: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Vad saknar du: mina vänner
Hade du en bra kväll igår: helt ok
Favorit dryck på morgonen: juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: halv 11, när det är skola.
Är du blyg: nej.
Sysslar du med någon idrott: yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ingen aning
Är du nöjd med ditt liv: absolut!
Är du bortskämd: nej, men dom flesta jag känner säger att jag är.
Vad gör du i morgon: åka till kungsbacka
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: cody simpson
Vad längtar du till: gisledagarna/sommarn
Har du bra vänner och äkta vänskap: yes box
Vad använder du för schampo: sunsilk, dom nya gröna
Hur gammal är du: snart 13
Tycker du om någon just nu: tycker om massa folk
Gröna eller röda äpplen: röda, men kan vara gott med gröna ibland
Gillar du golf: spelade innan, tycker väll att det är sådär roligt..
Vilken tid gick du upp idag: kvart över 10
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, i min säng i stugan haha
Har du strumpor på dig nu: ja, alltid
Är det okej att gråta: det är klart
När grät du senast: åh herregud, skit längesen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppat, köpt häst
Bär du glasögon eller linser: nothing
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, men jag använder det minst 5 gånger i veckan, opss.
Har du piercing: i öronen
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: absolut
Solar du ofta: på sommrarna
Är du bra på att laga mat: kan inte laga så mycket men ja.
Är du flygrädd: nej, eller lite.
Hur vig är du: lite vig är jag väll
Är du musikalisk: naj
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: finns många
Tror du på ett liv efter döden? nej, är man död så är man, men någon kommer ta över min själ.
Tycker du om sushi? äckligt
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Har du tandläkarskräck? nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: grön
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja, men det var längesen
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: tränar volleyboll 1 gång i veckan, rider lite ibland, ut och går varje måndag, ute och springer varje torsdag!
Senaste låt du hörde: give me everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0