gjorde ett inlägg ju + outfit

hej bloggisen, asså bajs också, jag skickade ett mms till bloggen igår men det verkade som om det inte gick fram, så synd!
nu har jag iallafall varit på väg till stan för att fixa min mobil, but you know osmarta familjen som vi är glömde att testa mobilen när vi var hemma så den funkade, så istället för att åka in till stan stannade vi på eurostorp och köpte glass!
här kommer dagens outfit + dagens facelook:
ansiktet:
foundation, lindex 229 :- (?)
mascara, flygplanet 99 :-
ögonskugga, present.
kajal, flygplanet, xtra till mascaran!
håret:
naturligt.
kläder:
skjorta, lindex 199 :-  (den jag köpte igår)
jeans, cubus 299 :-
bh, ullared 79 :-
trosor, thailand (?)
utekläder:
jacka, h&m 399 :-
skor, skopunkten 299 :-
mössa, svea 199 :-
hoppas ni gillar't!
halv 5 åker vi till kungsbacka, vi höres innan det!

Kommentarer
Postat av: Isabell

va fina kläder o så du har! <3

hihi, du måste verkligen ha bra minne eftersom du kommer i håg priserna ;)

2011-04-19 @ 14:27:24
Postat av: JOSEFIN GARD - DAGENS BLOGG PÅGÅR

hejsan va med på dagens blogg det är bara att kommentera dagens blogg inlägget som du hittar lite längre ner på bloggen :)

2011-04-19 @ 14:33:10
URL: http://josefingard.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jätte fin blogg! :)<3

2011-04-19 @ 16:28:30
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0