godermorgen!

hejhej bloggen!
nu har jag precis vaknat och satte såklart på min dator, ska göra en header till alva nu också, kul!
idag är det sista hela dagen här i halmstad, imorgon förmiddag åker vi till kungsbacka tror jag & på onsdag-torsdag är det ridläger, herregud vad jag längtar dit, fast det är lite pinsamt för min väst, hjälm, mina ridskor, byxor, strumpor, min ridjacka är nerpackade i en låda och det kan vi inte packa upp förens vi får flytta in, så jag köpte nya ridbyxor (behövdes), så på tisdag ska jag köpa nya ridskor också, (behövdes).
nu tycker jag att jag har pratat lite för mycket om mina ridkläder osv, jag tror att ni som inte är intresserade av hästar nog inte tycker att det är så roligt att läsa om det bara stog om hästar!
idag så händer iallafall ingenting än så länge, vädret är rätt soft osv, men vi får se, vi höres senare när jag vet lite mer! chao
från vänster, jag, ida, alma, my

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0