jag vet! haha

hej bloggisen, jag vet att jag inte uppdaterar så bra när det är skola och så för jag har inte uppdaterat på 4 dagar!
idag har jag stannat hemma från skolan hade en sån j*vla mensverk när jag vaknade på morgonen, men fixade mig och så sen så pallade jag ej mer så jag ringde till pappa.
sen så sov jag mellan 10.00-13.30 sen åt jag mat, sen sov jag från 14.50-18.30 så jag tror att jag behövde sömnen, fast jag kommer aldrig somna ikväll! jaja..
imorgon går jag till skolan, kanske jobbar med melodifestivalen, beror på lärarnas humör!
efter skolan cyklar jag hem & packar ner mina sista grejor, sen åker jag, clara & pappa till borås, där möter vi mamma & jag, clara & mamma åker till göteborg! ska kolla på tapeter till det nya huset, som vi kanske får tidigare!!
sen på lördag&söndag drar jag & clara till stallet, fixar i stallet och rider ett hårda ridpass!
ungefär vad som händer i helgen..
nu kommer det en bildbomb på min bästavän!
gisledagarna -10
halmstad -10
halmstad -10
hos alma, hittade denna bilden nu, exakt 1 år sedan bilden togs!!!
gisledagarna -10
2 år sedan imorgon!!

volleyboll turnering i smålandsstenar -10
blev inte precis "bildbomb"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0