you can hate me but not brake me!

hej bloggisen, jag har inte bloggat på hela dan för asså jag har typ glömt bort bloggen eftersom att jag började blogga igår igen, men iallfall efter maten så kom jag på det och satte på datorn innan jag hann blinka!
idag har jag bara varit ute på "stan" med pappa, clara & mariina.
mariina, robban och signe stannar tills ikväll, synd att dom inte kunde äta kvällsmat här!
alma ringde mig också, hon hade varit med på en clear round på sin ridskola med sin skötarponny Herak, hade hoppat 40, 40 för att Herak blir jobbig och absolut inte sig själv på tävlingar, men det hade gått bra, första rundan red dom felfritt andra 12 fel! 1 rosett följde med henne hem iallafall.
juste det har hänt en hemsk sak, spotify free ska begränsas! men fy vad dåligt, jag lyssnar på spotify minst 3 timmar per dag!
vi höres senare! ♥
alma och herak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0