bad update!

Shena bruuuds, sorry för dålig uppdatering men har spenderat de flesta dagar med Clara & Hanna.
Gårdagen var grym! hade ju avslutning i skolan, stack hem sen vidare till stallet och mockade, packade hö och borstade min lilla pärla.
Sen var det snabbt hem och byta om, sen kom Hanna och en stund senare kom Clara.
Så åt vi och sen så gjorde vi inte så mycket mer än att satt vid datorn och skrattade osv..

Idag vaknade vi runt 10, åt frukost, fixade oss och drog sedan till kungsmässan. Jag köpte lite julklappar till min syster och Edvin. Sedan tog vi bussen hem till Clara och så red hon 2 av hennes hästar + en annan häst som en i hennes stall bad henne att rida.
Efter det gick vi in till Clara och så frös vi så hon gjorde varm oboy, sedan började vi titta på julkalendern men mitt i julkalendern lyser det till i ögonvrån på mig så jag tittar åt sidan, då brinner spisen! Så vi höll typ på att pissa ner oss när det luktade stinko i hela huset!
Sen hände det inte så mycket mer, och nu sitter jag här!
Bloggar mer imorgon.

denna fula saken spenderade jag helgen med!

ps. har 100 % bildbrist så ni får stå ut med gamla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0