Juldagen ♥

Morsning Korsning!
sitter på mitt rum och dunkar musik, idag fyller mina högtalare 1 år! Idag ska jag åka till farmor & farfar samt resten av släkten på pappas sida kommer samlas och fira mini jul då mina kusiner var hos deras mammas släkt igår så nu får vi fira de och köra paketleken osv!
Jag lovade ju också bilder på vad jag fick i julklapp, men eftersom att jag har de flesta julklapparna i kungsbacka så tar vi det på torsdag/fredag, jag är iallafall riktigt riktigt nöjd och det känns som en väldigt bra jul!
Kan ju ge en ledtråd att jag fått nästan ALLT jag önskade mig här på önskelistan på bloggen, men det var en sak som stod ut extra mycket, DEN SOM GISSAR RÄTT FÖRST FÅR EN FEEET LÄNKNING I MENYN + ETT HELT INLÄGG OM PERSONEN! SÅÅÅ VAD VAR DET SOM STOD UT EXTRA MYCKET? (ledtråd nedan)


Kommentarer
Postat av: hanna :)<3

biljetter till Falsterbo horse show:)

2011-12-26 @ 10:17:10
URL: http://denbastabostrom.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0