nu är jag tillbaka!

hoppas att ni har saknat mig


börjar blogga igen, känns helt ok, hade igentligen tänkt att vänta tills jag får en ny häst då jag inte vill starta upp bloggen som något för Novia, då det inte är henne jag ska ha kvar..
men.. än så länge har jag ju henne och kommer ha henne tills senast 1 januari!
Idag har jag varit med Malin och tittat när hon & Novia tävlade, första gången för båda två, Novia var såklart lite galen i början men lugnade ner sig sedan!
Jag tänkte göra en liten önskelista och lägga ut det på bloggen idag/imorgon, jag själv tycker att det låter som en väldigt bra idé.
kanske hinner fixa lite på designen ikväll, då jag vill ha den NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0