this is how it goes..

nu är det såhär att jag tänker börja om, när jag kommer tillbaka kommer jag att ha en ny häst, en som jag kommer ha på foder och rida 6 dagar i veckan.
designen kommer också att vara ny och fräsh, hoppas jag!
men om ni har några frågor så är det bara att fråga just i detta inlägget, då jag behöver tips eller saker som får mig att småblogga lite när jag kan!
jag hoppas verkligen att ni uppskattar detta och att det blir bra, KOMMENTERA GÄRNA OCH SÄG VAD NI TYCKER, DÅ JAG INTE VET RIKTIGT VEM/VILKA SOM LÄSER MIN BLOGG.
och för att kunna starta om vill jag veta att ni finns där!
nu till den stora frågan..
vill ni att detta ska bli en helt hästblogg? eller ska jag lämna hästen utanför? eller blogga om båda två?
vad tycker just DU? KOMMENTERA.


Novia ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tycker du ska blogga om allt :)

2011-12-06 @ 21:41:33
URL: http://alien.devote.com
Postat av: Anonym

inte häst, dom är fett läskiga.

2011-12-10 @ 10:03:30
Postat av: Fanny

Hej, jag kommer inte låna ut henne till ridskola även om hon enbart kommer gå 1 gång i veckan i skritt :)

2011-12-11 @ 16:40:19
URL: http://eqou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0