dag 12!

dag 12 - min humor
haha min humor är riktigt, riktigt sjuk asså!
ni som känner mig vet att jag inte kan hålla mig från skratt, jag kan verkligen inte..
många gör sig till att skratta bara för att dom inte vet vad dom ska göra när någon säger nått tråkigt!
men jag skrattar seriöst och fult, det är därför alla i min omgivning skrattar åt mig, många som jag känner säger att jag gör dom glada.
jag kan få folk som har gråtit för något riktigt riktigt hemskt till att skratta så att dom nästan trillar och jag behöver inte ens anstränga mig! (y)
men när jag själv mår riktigt dåligt kan ingen, då menar jag verkligen INGEN få mig att må bättre..
eller jo, om någon säger något riktigt tråkigt så att man dör..
jag kan bara kolla på mina vänner så börjar vi skratta så att vi nästan svimmar..
kan inte ens vara seriös när min syster fota mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0