dag 3!

dag 3 - mina vänner

jag har ju inte så mycket att säga om mina vänner, jag har väll rätt lagom med vänner & ovänner.
men mina närmaste vänner betyder sjukt mycket och tar en stor del av mitt hjärta.
jag har aldrig haft svårt att få nya vänner, jag är inte speciellt blyg, men jag kan inte heller säga vad som helst framför vem som helst, som vissa andra kan.
vänner är ju det man lever på, jag hade inte klarat mig utan vänner, hade jag inte haft mina vänner hade jag nog inte överlevt HAHA
min röv till kompis haha

Kommentarer
Postat av: alma,

haha, vilken SNYGG bild du la in på mig,

jag älskar dig också sjukt mycket!<333

2011-02-01 @ 18:12:06
URL: http://almapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0