dag 6!

dag 6 - min bästavän

just nu har jag två (bästa) bästavänner alma och nadia.
jag och nadia blev rätt nyss bästavänner och det är jätteskönt att ha henne vid min sida, jag kan lita på henne till 100 % och hon håller alla hemligheter vi avslöjar för varandra, hon har aldrig svikit mig.
jag och alma har därimot varit bästavänner sen 2005 om inte tidigare och vi har alltid stått nära varandra, som nadia så litar jag på henne till 100 % och hon håller också alla hemligheter och hon har aldrig svikit mig men tyvärr så har jag svikit henne några gånger, men ska aldrig hända igen.
från vänster: nadia, alma & jag
(ta det inte seriöst vi skulle spela in en film, killar var vi ju tvungna att vara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0