dag 8!

dag 8 - min familj

min mamma heter annika, född 1972 alltså fyller hon 39 (1:a juni)! min mamma står alltid upp för mig och så fort hon ser att jag är nere eller arg frågar hon vad som hänt, jag kan tyvärr inte säga allt till henne, alla har sina hemligheter..
min pappa heter mikael, född 1972 alltså är han 39 (blev 1 februari). min pappa kan jag säga det mesta till, han blir oftast inte arg, han skulle aldrig kunna skrika på mig om jag inte hade gjort något riktigt dumt! han håller oftast det jag säger till honom, han håller också vad han lovar!
min syster heter clara, född 1996 alltså två år äldre än mig! min syster och jag kan vara som bästavänner en dag och kan slå varandra tills någon blöder en annan dag.. men jag älskar henne ändå, jag finns alltid för henne, en tid hade hon det svårt och jag försökte stå på hennes sida.
min ena hund heter malte, blir 9 år (?) i år (9 maj). han är en dvärgschnauzer men har inte den svarta färgen, är mer grå! eller rättare sagt ÄR han ljusgrå, världens mysigaste hund, kan vara lite jobbig ibland när man har mens och så vidare, men han finns alltid där för mig och om jag gråter, ser han det och lägger sig bredvid mig! den hunden har verkligen medkänsla.
min andra hund heter ajax, blir 3 i år tror jag haha (vet inte datum). han är en bishon havanes, vit med bruna fläckar, haha just nu så är han jättelurvig, har skit mycket päls, stackarn.. iallafall, vad kan jag säga? alla tycker att han är söt, men jag tycker han är riktigt ful, nästan så ful så att han blir söt ;*
malte (nyklippt vovve)
ajax (nyklippt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0