dag 9!

dag 9 - mina drömmar

mina drömmar är att bli exakt vad jag önskar.
jag vill bli tränare till någon känd ryttares hästar (till exempel malin byard). det är vad jag önskar mest..
jag om jag inte fick bli det skulle jag bli hästuppfödare och rida in alla hästar jag har och sedan sälja dom till ett billigt pris, eller ge bort dom till barn/vuxna som är förstånds handikappade..
annars vill jag bli ridlärare på heltid! när jag inte har lektioner ska jag vara i stallet och ta hand om mina hästar (minst 5 st).
annars ska jag bara bli hästägare och bli mobilsäljare på 3 eller telia.
en av mina "drömmar" är att få resa runt jorden och rida på alla olika sorts hästar!
om du bara visste vad du betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0