kusin vitamin

kom hem för en halvtimme sen!
snart ska jag sätta mig och göra matteuppgifter, lite onödigt att ta med det till thailand!
blir väll att jag gör 1 sida idag och 1 imorgon, för jag åker ju inte till göteborg förens 3-4 där nånstans.
ska förbereda mina "dagar", så dom kommer in varje dag!
håkan och mamma ska ha med sina mobiler och håkans mobil har internet så det kanske inte bara blir tidinställt!
vi kanske höres senare, annars höres vi imorgon innan jag åker..
puss på er!
my, jag, ida & alma.
kan man inte mer än att älska bilden? kommer sakna er tjejer.
(lägg märke till bananskalet vid alma)

Kommentarer
Postat av: A M E L IA ♥

kommer sakna dej otroligt mycket gumman , ha det bäst i thailand <33

2011-02-06 @ 18:38:41
URL: http://ameliafaldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0