stressa är inte min grej!

hej bloggen.
just nu är det fullt röj, eller nej det är de inte..
haha vi ska åka till göteborg vid 3 och just nu ligger jag i pyamas (fortfarande) i min säng och bloggar.
edvin sitter och spelar fifa på wiiet och har gjort det hela morgonen.
clara lagar mat! creeps (stavning?), mums!
mamma & håkan klipper tovor på hundarna haha, ajax ser fluffig ut.
där ser ni! min familj kanske inte är dom bästa på att komma igång med röjet..
men vid halv 3 så kommer alla få panik och springa ut och in ur huset! precis så som det ska vara!
nu ska jag fortsätta att greja lite på gimp som jag har gjort sen imorse!
puss på er.
denna bilden tog 3 minuter att göra! funderar på vad jag ska fixa nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0