thailand 2011 del 1

här kommer del 1 av bilderna från thailand! (VARNING FÖR FULA BILDER)
på flyget när vi började närma oss thailand!
jag som en vitis när vi skulle och äta första dagen!
på hotellet, alla är skit trötta, (snygg gäspning jag gör asså)
2:a dagen, fortfarande vit som en albino!
jag och mamma på resturangen -.-
långhåriga snart 15 åriga edvin på resturang!
edvin sur efter vi tvingade in honom på en skönhetssalong!
tönt
jag på väg upp för att äta glass hihi
håkan och båtsman!
bule familjen!
värma källor!
jag och någon som ville ta kort med mig (omringad)
may som sa att vi var bästavänner och följde efter mig HAHAH
min och claras elefant (kommer inte igåg namnet)
clara, jag, edvin, mamma
hihi så söt
jag och lilla fisen
nu ska jag fixa mig sedan bär det åt till nadias lägenhet, förfest! sedan dra till parken där det är ett disco (sean banan dj) ni förstår inte hur roligt.
vi höres med mer bilder!

Kommentarer
Postat av: Fanny (L)

Sv; hahah :D Kul att du märkte det, men det va en sån grej på fb där det stod: den 1:a som gillar ska jag ha som rpofilbild i en timme ;)



Kul att du märkte det :D



kram på dig :)

2011-02-27 @ 18:44:11
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0