det går uppåt.

måste bara säga tack, 40 unika besökare igår! blev jätteglad.
jag vet att många tänker såhär "men jag har ju typ 80 unika varje dag".
då  säger jag att jag har haft min blogg sen den 3 januari som var för 4 fucking dagar sen.
vad säger ni då?
så iallafall, super glad för statistiken!
idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske åker in till gislaved om någon vill va med lilla mig.
men ikväll bär det hem till lina åberg med familj där också amelia fäldts familj ska va.
det ska nog bli mysigt, får se vad vi hittar på, kanske drar ut?
iallafall, smsa mig inte min mobil är död & har ingen laddare hihu.
vi höres när jag har bestämt mig för vad jag ska göra.
ps. vad tycker ni om designen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0