hiss/diss.


• nu försvinner snön!
- snön börjar äntligen försvinna, det blir så mycket kallare när snön är här, därför blir det en hiss.
• långt hår!
- nu har mitt egna hår börjat bli långt, skit bra, har sett många med hår ner till midjan, sjukt snyggt.
• högtalare!
- mina högtalare på mitt rum, dunkar skit högt, skönt att slippa det onda ljudet från datorn!
• stretch jeans!
- har faktist ett par egna, superskönt, dom sitter bra & man slipper det dära hårda som gör ont på benet!
• fanta exotic!
- jadu, vet inte riktigt varför jag hissar det, men det typ släcker törsten & har bäst smak.
• film!
- jag har börjat bli en filmkollare, men det är mysigt att ligga i sängen till en komedi.
• choklad!
- choklad gillar väll alla? det går ha till allt, om man vill hitta en fin present, varför inte en chokladask?
• skärp!
- inte för att jag använder skärp, men jag skulle behöva, mina byxor åker ner hela tiden!
• kärlek!
- jadu, alla behöver kärlek & dom flesta får det, kärlek är bäst.
• skolan!
- skolan börjar imorgon, känns ju inte så kul, hatar verkligen tråkiga skolan.
• is!!!!
- jag hatar is, all sorts is, is i ishallen, is utomhus, ja överallt!
• några jb fans!
- nu säger jag inte att jag inte gillar alla jb fans, bara att endel säger att dom hatar honom & sedan blir värsta  kär i honom, så töntigt!
• tråkiga bloggar!
- sånna som bara skriver sådär lamt ni vet, aldrig något kul som tävlingar eller varför inte hiss/diss?
• min systers högtalare!
- okej vi har likadana, men hon dunkar dålig musik & lika högt som mig så dom blandas ihop.
• lipsillar!
- sånna som lipar om man petar lite på dom, skit tråkigt & jobbigt.
• wb:s
- dom som härmas med allt & följer efter och så vidare, störande.
• tröttisar!
- nu menar jag på kvällen/natten när man sover över tillexempel & dom vill typ gå & lägga sig 12!! TRÅKIGT.
• tjatare!
- shit vad jag dissar asså, bla bla bla, ok jag måste säga att jag pratar mycket men jag säger inte samma sak 20 gånger!

Kommentarer
Postat av: clara

VET DU VET DU VET DU VET DU?

JAG HISSAR MINA HÖGTALARE :D

2011-01-11 @ 20:44:23
URL: http://ttypclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0