mobilbloggning, synd!

har blivit för mycket mobilblogg, tycker jag då!
ska försöka fixa så att bilder går att ladda in!
iallafall, han inte blogga igår, hade volleyboll ungefär 1 timme efter skolan, så ja.
igår i skolan hade vi filmprojekt, superkul, vi ska spela in filmer i olika grupper.
jag blev med värsta bajs gruppen haha, nä men pontus, anton, sale & anna, vi skulle göra en mobbningfilm (y).
fast det är klart att jag ska va mobbad haha, :(
efter skolan drog jag hem & åt, sen fixade mig till volleybollen & så, efter det så åkte jag till volleybollen med pappa.
på volleybollen fick vi veta lagen till på lördag så vi kunde öva lite & komma överäns med lagen, helt najsiga lag, blev med melania, alma & felicia, det ska nog gå ok iallafall.
när vi övade 6 manna så slog någon en hård boll & jag tog den med fingerslag men råkade träffade fel, så tror att jag stukade långfingret :( hah, så ska gå till skolsköterskan imorgon.
efter volleybollen drog jag, alma & melania till hockeyN, eller ja, till pizzerian, så åt vi & så, sen så skulle melania hem vid 8 så då gick jag & alma in till sporthallen & kollade på volleyboll, AHAH efter volleybollen var det några gubbar som skulle spela fotboll & en gick jättefult & ni som känner mig & alma vet att vi kan börja skratta åt allt, haha, jag brukar få tårar i ögonen när jag skrattar mycket men igår började jag lipa, fyfan va jag skrattade.
sen kom jag på att när jag & alma skulle kolla på volleyboll en gång så va det någon som hade satt en prickikorv på väggen i sporthallen HAHA.
nu ska jag inte skriva mer, cody fyllde år i tisdags & jag började med en bildbomb då, som inte är färdig!
ska jobba lite med den nu, så vi höres, puss.
en sån mage går ju inte att säga nej till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0