YES!

shit vad glad jag är just nu! det funkade att mobilblogga, perfekt!
men det går inte att ladda upp bilder så det kommer bli lite tråkigt, men ska försöka hitta något sätt!
iallafall, idag var det skit kul, skolan var inte så dålig som den verkade vara, efter skolan drog jag, alma & melania hem till melania & okej gjorde inget speciellt, sen drog vi till lindex & melania köpte underkläder, sen drog vi till la bella via (en pizzeria), beställde en kebabpizza med pommes najs.
sen drog vi hem till alma & hon bytte om & jag letade godis & melania satt vid datorn, precis så som det ska vara! iallafall, efter det gick vi hem till melania så bytte hon om.
sen så körde melanias mammas kompis oss hem till mig där jag bytte om & sen körde pappa oss till volleybollen.
på volleybollen körde vi 6 manna, det gick väll ok, kände mig lite stel & så..
efter volleybollen drog jag, pappa & alma till ica, där köpte jag godis, dom hade typ tagit fram massa konstigt godis, allt som jag älskar, iallafall så kostade det 40 kr kilot, så jag shoppade på.
så nu sitter jag här & pappa håller på att laga kvällsmat! idag blir det lax med citronsås, gillar igentligen inte lax men det är gott till citronsåsen.
på onsdag börjar vi med filmprojekt i skolan, då ska vi få spela in en film, längtar!
sen på lördag är det volleyboll turnering i elmhult, ligger ungefär 2 timmar härifrån så det blir buss & sen på kvällen sover jag hos alma, mysigt.
shit detta inlägget blev långt, då har ni något att läsa!, vi höres.
ne fan va längesen, hade ridit ungefär 2 månader här, lägg märke till att alma rider bakom.
ps. hästen heter padna & finns på high chaparall, om ni har lust att se henne :*

Kommentarer
Postat av: alma,

haha, vad skojsigt att jag rider bakom sig där :D <33

2011-01-11 @ 18:52:39
URL: http://almapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0