godmorgon, godmiddag, godkväll!

hej bloggen.
idag har jag verkligen inte gjort någonting, har bara suttit här i stugan och haft det sketa gött!
såg ni mitt inlägg jag la ut inatt?
jag somnade LÅÅÅNGT efter det, när jag tillslut somnade var klockan närmare halv 7!
hade sån fruktansvärd växtverk IGEN, fyf*n vad det gör ont, och så hade jag inga alvedon heller, jag är redan 166 och 13 år, det räcker med längden NUUU!
oj, nu flög en fågel in i stugan också, nemen så kul!
nu ska jag kolla bloggar, puss

Kommentarer
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:06:10
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: issa

Hej! Tänkte bara säga, va glad att du har den längden du har för jag äe också 13 år fast jag äe 170cm lång... de tkr jag äe för långt liksom, så jag tkr bara att du ska va nöjd! Jag vill inte bli längre nu men det kmr jag...... kram

2011-07-19 @ 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0