haaaaaallo!

tjenare, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men tyckte att det var onödigt nu när jag hade lösenord!
iallafall nu är jag tillbaka och designen är färdig såklart! gillar ni den?
idag vaknade jag kvart i nio, jag brukar vakna typ halv 11-12 men just idag när jag skulle behöva sova fick jag se till att vakna tidigt.
igår var jag och spelade fotboll typ i en kupp, amelia, my, ida, jag och alma var ett lag så det blev automatiskt AMIVA! sen så fick vi in tre till spelare så det blev KAMIVASC, jag tyckte själv att namnet var finast först.
men iallafall så kom vi sist haha, men alla andra som var där ville vinna (och var skit duktiga), men lilla vi var bara där för att ha jävligt roligt, vilket vi hade.
idag har jag no aning om vad som händer, jag bloggar senare och berättar vad som händer!
chao
love soooo strong ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0