godmorgon!

hej bloggis gloggis.
idag blev jag väckt halv 11 av mamma.
sen så drog jag ner och åt en liten snabb frukost.
efter det gick jag in i garaget och letade efter hästgrejor.
jag hittade en oanvänd grimma (röd), ett par svarta
lindor och ett svart grimskaft, skit bra!
och igår hittade jag ett par benskydd som passade
Stanley as bra!
jag ska ändra designen, den är as ful..
idag ska jag kanske åka till havet om jag orkar
det är as varmt ute.
sen vid 5 eller nått blire stallet! rider inte så hårt
nu för tiden för både jag och Stanley blir sketa
svettiga..
men jag ska kolla med syster ifall vi ska bygga
upp ett lågt hinder så vi kan skutta lite.
nu ska jag iallafall börja med headern, vi höres
senare!
en idolbild jag gjorde åt nicholai och bilbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0