luktar mys..

hej bloggisen,
sitter hemma vid datorn och myser, jag har precis bakat lite! slutar ju skolan imorgon och då ska man ha med sig fika, för min del blir det kladdkakemuffins! mums.
nu har jag också pratat med alma i telefon, så nu ska jag till henne klockan 7 imorgon bitti!
innan fixade jag mina naglar också, blev skit bra bästa naglarna jag gjort på länge trots att det bara är fransk manikyr.
imorgon efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, ingen vill/kan göra något med mig.
nu ska jag göra fransk manikyr på min syster!
jag bloggar imorgon på morgonen, kramar!
ett par fula naglar jag gjorde i vintras!
jag tycker själv att jag har förbetrats när det gäller naglar, jag vill jobba med att måla naglar när jag blir stor, hoppas jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0