stallet, stallet & nämde jag stallet?

hej bloggson!
var i stallet innan, kom dit vid halv 7 snackade med Lisa
så följde vi med henne, en annan Lisa (vi kallar henne
LisaLi), och LisaLis barn Cornelia ut i skogen.
riktigt roligt, red i trånga vägar och Stanley var sjukt
pigg!
Men gick sketa bra! fast vi red skit länge & han var
as stark!
började vid halv 8 och kom hem vid halv 10, sen var
jag tvungen att duscha Stanley för att han var så
svettig, tog några bilder på honom också, dom kommer
upp såklart.
imorgon blir det stallet igen, är ju nationaldagen så då
är det shetisridning så ska gå med en shetis i grimskaft
ett varv runt galoppbanan och det kostar typ 10 kronor.
"skitroligt" men jaja, man får ju ställa upp!
efter det kör mamma mig och syster till Gislaved igen!
men jag bloggar imorgon, det kommer ett tidinställt, innan
jag åker till stallet, nu ska jag sova!
pussarna
heheeheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0