101 inlägg

detta är mitt 101 inlägg

kom ej ihåg vad jag skulle skriva..
nu kom jag på dä!
jag tänkte bara fråga er om ni vet någon bra ridövning som jag kan använda.
jag rider just nu på en ganska så stark ponny och jag skulle uppskatta en
övning som får honom att söka neråt, säg hur många övningar som helst,
jag kommer att testa alla! tänkte bara att det skulle va roligt att testa
något nytt, det börjar bli så gammalt med att öka och sakta galopp/trav.
det vore roligt och höra era tips! kom igen nu då!
min bebis. <3

Kommentarer
Postat av: elina

vilken söt blogg du har! :) allt bra med dig? kram



ps. du får jättegärna svara på dagens fråga i senste inlägget :)

2011-05-02 @ 23:08:55
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0