Cause if I get burnt imma show you what it's like to hurt.

We touch I feel a rush
We clutch it isn't much
But it's enough to make me wonder whats in store for us

hej bloggisen, tänkte göra ett lite roligt inlägg över detta..
tänkte lägga ut bilder och skriva lite om mina märkeskoftor, kanske inte
är så många som uppskattar det men jag tänkte att jag skulle testa
i alla fall, man vet ju aldrig om man ej har provat.
ska försöka beskriva så bra som det går, men det kommer i inlägget över.
glöm inte tävlingen, ingen har gissat rätt än så länge!
ni kan ju gissa 2 gånger var, gör det! för att komma till tävlingen
klicka -----> här




Kommentarer
Postat av: linn

sv; ja, jag har verkligen velat ha de hur länge som helst nu, men på söndag får jag den! :D

okej gud va kul, hoppas de går bra för er då! :)

ja, verkligen. typiskt tjejer dedära ;)

2011-05-02 @ 18:02:26
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0