glad! :D

hej bloggisen.
idag var skolan jäkligt roligt, hade sjukt roligt.
personen jag tillbringade den mesta av dagen med var melania.
direkt på morgonen hade vi idrott, rolig idrott, sebbe planerade.
efter det hade vi english, då jobbade jag och melania med eurovision
song kontest och jobbade med en artist som hade vunnit 2003.
efter det var det rast så satt jag, alma & melania inne med jakob.
sen så hade vi melodifestivalen & jag jobbad med melania, roligt.
sen hade vi rast men då fortsatte vi jobba, sen åt vi.
jakob kraft har nog den dåligaste humoren man kan ha, alla skrattar
ju åt honom också haha, skrattade så jag dog.
sen så hade jag & melania melodifestivalen sista lektionen.
efter det drog jag hem & gjorde nudlar & nu sitter jag här och väntar
på mina vänninor my & ida, vi ska nog in till stan och fika eller nått sen.
ikväll är det speedway också, fan va kul
det finns ingenting som skulle kunna förstöra denna dagen!
jag & bästavän i skolan för ett tag sedan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superdupersnyggingar!

2011-05-03 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0