Märkeskoftor.

nu ska jag visa mina märkeskoftor, jag vill inte skryta om dom så att alla vet.
jag tänkte bara visa dom så att om jag vill visa min dagens outfit så kan jag
bara ta och visa en av koftorna, den som jag har på mig, så missförstå mig
inte, jag använder domma koftorna varje dag.



denna koftan fick jag julen 2009 & den är fortfarande för stor, men nu
sitter den bättre! som ni ser på bilden där jag har på mig den..
koftan är från märket fred perry
denna koftan fick jag också julen 2009 och då satt den perfekt, nu är den för liten
det ser ni på bilden, men jag kan använda den om jag bara är hemma.
koftan är från märket adidas





denna koftan fick jag dagen efter julafton 2009 och då var den för stor, nu sitter den perfekt.
jag älskar denna koftan för att man syns i den och den lyser i mörkret.
koftan är från märket fred perry





denna koftan var min första märkeskofta, den har en krage som ingen annan
av mina koftor har, man ser inte dom två ränderna på sidan så mycket och
det är bra för då kan folk inte säga att jag skryter.
koftan är från märket fred perry





koftan fick jag julen 2010, den är min första hummel kofta, färgen på pilarna
är som den sista bilden! koftan sitter perfekt på alla, nästan vem som
helst ser bra ut i den!
koftan är från märket hummel





denna koftan köpte jag för inte så längesen, den är den skönaste koftan
jag har, den är helt len i och man kan använda den till allt! kärlek!
koftan är från märket hummel




denna koftan köpte jag samtidigt som den ovanför, den är lite stel men
den är nog den koftan som passar mest, bra storlek.
koftan är från märket hummel





denna koftan fick jag för ett tag sedan, denna koftan är den finaste koftan jag
har (tycker jag), den är sketa snygg och nästan alla passar i den!
koftan kommer från märket fred perry


det var alla, enjoy.

Kommentarer
Postat av: NellieB

Shit va många du har.

2011-05-02 @ 21:12:58
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: becka

snygga tröjor :D

2011-05-03 @ 09:50:42
URL: http://coookguzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0