Stanley ♥

hej bloggen.
tänkte inte berätta så jättemycket om helgen, mest om stallet.
på lördagen gick vi upp vid halv 10 kan det varit? gjorde mig iordning, åkte till stallet.
mockade & packade hö.
sen tog jag in Stanley och borstade, fixade iordning honom, så söt är han.
sen så red jag & stanley och clara & göte upp till ridbanan och red ett helt vanligt pass, skritt, trav galopp.
jag övade på att sänka & öka trav och galopp.
jag ökade på långsidorna och sänkte på kortsidorna, så sen ville han dra iväg på långsidorna så då testade jag att göra tvärtom, och då gick han superfint, sökte sig neråt.
idag så gick vi upp vid 9 och gjorde oss iordning och drog till stallet, mockade & packade hö.
sen hämtade vi hästarna i hagen och gjorde iordning dom, lika söta som vanligt.
sen red vi upp till ridbanan och skrittade, travade & galopperade (samma övning som igår).
efter att vi hade värmt upp hästarna så byggde mamma upp ett hinder med sockerbitar, så kom vi lite på det och sen så ställde hon sockerbitarna upp så hoppade vi lite till (ungefär 45 cm) inte så högt men det var första gången vi hoppade tillsammans.
älskar dig min muskelknutte ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: Jorå bara bra :) du själv då?

2011-05-02 @ 06:58:36
URL: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0