till the world ends.

hej bloggen.
mår inte sådär fruktansvärt bra idag..
jag får reda på rykten hela tiden som handlar om mig, som absolut INTE är
sanna.
har fått veta vilka det är som har spridit 2 av dom, båda dom två var tjejer,
två tjejer som jag tyckte om, två tjejer jag hade respekt för, två tjejer jag
litade på till 110 %
så nu vet man ju inte riktigt vem man ska lita på men aja..
jag har iallafall alma, melania, my, ida, viccan, amelia & nadia, tror ej att jag glömt
någon, det är dom ända jag litar på just nu.
aja skit samma.. ingen bryr ju sig ändå.
idag har jag varit med my och amelia (<3<3<3<3<3<3) hade sket roligt, my
kanske sover här inatt ska kolla med pappa.
vi var iallafall på ett tivoli och jag & my åkte virvelvinden, sen köpte vi
sockervadd, efter det drog vi hem haha.
nu ska jag fortsätta dunka musik på mina älsklings högtalare (<3<3<3<3<3)
puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0