Älsklingshästen ♥

hey min finfina blogg!
sitter i skolan och ska snart ha musik (tror jag?)....
I måndags hann jag inte blogga efter dressyrträningen, men SHIET vad fin häst man kan ha vissa dagar asså.
Tror aldrig att hon har varit så duktig med mig på ryggen, ojojoj..
I tisdags red ju Malin, men var och tittade på när dom hoppade, jag tror att det har hänt nått med Novia denna veckan för shit.. DEN HÄSTEN ÄR SJUUUUUUUKT SNYGG.
Igår hoppade ju jag, men passade på i tillfället då min syster var sjuk så jag snodde Göte till hoppträningen.
Sån sjuk skillnad mellan dom 2 hästarna ja.. fick ju knö på honom lite och så, jag brukar sitta och hålla in Novia, gött!
Idag blire inget stall, Malin rider ju idag, men jag tar nog Novia på fredag eftersom hon stog igår, man får ju passa på när sin häst är som bäst ju!
Men jag SKA blogga mer ikväll, puss!

(gammal bild, hoppar mycket högre än så nu..)
hon har börjat få lite mörkare färg nu också, fatta hur snygg hon kommer bliiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0