CREAPYYYY!

om man kommer hem från skolan och det står en okänd bil på gårdsplanen och när man ska låsa upp dörren är den redan upplåst och när man väl kommer in, hittar man inte sin syster. Vad faller en i tanken då?

Just detta hände mig idag! fatta va creapy, blev tillomed lite skakis..
sen så ringde jag till mamma och fick svar på mina fina frågor.
jag - jag har 3 frågor till dig mamma..
mamma - ja, fråga på!
jag - nummer 1, vart är Clara?
mamma - ingen aning, åkte väll med en kompis hem eller nått.
jag - ok, nummer 2, varför står det en bil på våran gårdsplan?
mamma - det är håkans kompis bil..
jag - jaha.. nummer 3, varför var dörren öppen när jag kom hem?
mamma - håkan va väll stressad på morgonen så han glömde väll låsa!

men tänk om man som mig kommer hem och slår ihop detta, väldigt äcklig upplevelse..
ser ni ufot?..

Kommentarer
Postat av: Sofie :)

vilma har du redigerat in det dära ufot?

2011-10-14 @ 17:27:29
URL: http://sofieallansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0