Nuckah ♥

Hey bloggen, helt ärligt hade jag ingenting att blogga om igår så jag struntade i det!
idag vaknade jag vid 11, eller blev väckt då.. åkte till stallet vid 1 ungefär, red igenom Novia, det är något med henne denna veckan kan jag lova ♥♥♥
sjukt glad jag är på henne nu! körde iallafall en tävling med syster i manegen, galopptävling, gissa vem som vann? såklart Novia, snabbaste hästen i universum! hon hade blivit en bra gallophäst om man skulle omskola henne.
sen stack jag hem och efter de vidare till krk, tittade på hopptävlingarna och kvalen till gp-ponnyn!
hon som äger Novias barn tävlade, moa, hon knep sista platsen till gp-ponny semifinalen, tillsammans med sin fjording Brunte (Sigge).
nu sitter jag här och är barnvakt åt Edvin, han satte precis på musik och står och dansar och springer runt i vardagsrummet..
puss iallafall!
197478_1687561905690_1136940710_31492953_7932168_n
liten bild, men självklart sveriges coolaste ekipage! :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

du vet väll att araber blir bra distanshästar? är inte Novia typ halvt arab?? :)

2011-10-16 @ 17:09:48
URL: http://alien.devote.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0