awesome dag!

hey bloggen, ingen bloggning igår men ska berätta om dagen igår nu då.
Pappa väckte mig halv 11 ungefär och så gick jag upp, åt frukost, packade alla mina saker och vilade lite där i mellan. Sen kom mamma vid 12 ungefär och så försökte vi få in min byrå i bilen men de gick typ inte så vi sket i de! Sen åkte jag hem till kungsbacka, va hemma vid 2 ungefär.
Åt snabblunch och fick skynda mig as mycket.
När vi var färdiga åkte vi till stallet, det var typ "fest"
Först så körde vi innebandy med hästarna, jag fick rida shettis! Gaston, mysigaste shettisen som finns (jag satt bara på 5 minuter i taget, sen fick han vila i 20 minuter sen red jag 5 minuter igen så ni inte tror att jag satt på hela tiden!)
sen så vann såklart barnen (y)
efter de så gick jag ner till stallet, hanna c hjälpte mig att ta av Gaston sakerna (har bara 1 arm), sen packade jag hö och gosade lite med Novia.
sen så kom mamma ner till stallet och hämtade oss, så åkte vi upp till manegen där alla var och åt pizza!
när vi ätit upp gick jag och hanna b ner till stallet igen med malte och hämtade upp Novia så gick vi och mötte Hannas mamma med hästen & hunden.
Sen gick vi upp till stallet igen och så körde vi mörkkurragömma i manegen, man släcker ner hela manegen och sen så har tagarna mobiler som lyser, så ska man hitta folk som gömmer sig, verkligen as kul!
sen så åkte vi hem vid 9 ungefär, så släppte mamma av mig och hanna b hos henne, så var jag där till 11 sen körde hennes mamma hem mig.
Det var typ dagen, så därför han jag inte blogga igår, sorry.

Idag har jag inte gjort något alls, bara tagit det lugnt, snart ska vi åka till freeport iallafall och köpa vinterskor!
puss & kram

DSC_0102
Gaston och hans skötare Vendela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0