jag suger..

.. på att blogga men ändå!
hejsan min underbara blogg!
just nu sitter jag i min goa säng och pillar lite på datorn. Idag har vi haft någon konstig friidrotts sakimojs, jag kunde bara vara med på 80 meter kom 2:a båda gångerna.. annars stog jag och kollade på när dom andra hoppade längdhopp, kastade spjut och stötte kula!
så kul hade jag!
efter det så stack jag och hanna ner till kungmässan och gick runt där lite, sen träffade vi Lisa och då satte vi oss och snackade med henne lite.
ikväll händer ingenting skulle igentligen åka till stallet och hålla lektion för amanda men fick ej de för min mamma..
nu ska jag droga facebook, puss!
ps. lägg till mig som vän på facebook: @Vilma Majs Timmer

jag ritade en förklaring om åska på NO:n, någon som fattar? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0