Fixat och trixat..

.. Till Katie idag! Började med att åka till stallet halv 9, släppa ut alla hästar. Katie var lugn när vi gick genom gången men när vi kom ut så höjde hon huvudet och stirrade på de andra hästarna.
Efter det middagsfodrade jag, mockade & packade hö. Sen åkte vi till lantmännen och köpte mat till pollen, och så vidare till Börjes där vi köpte en tröja (som inte ger skav efter täcken), reflexländtäcke, massa reflexer och en lädergrimma. Sen åkte vi vidare till Svensk Ridsport och köpte hönät, vattenhink & röda benskydd!
Vi åkte hem en stund efter det & åt middag, och så somnade jag i soffan hihi..
sen åkte vi till stallet IGEN och tog in Katie så hon fick äta lite, sedan tog vi ut henne i gången och borstade och satte på henne broddar.
Nu tjatar jag, men imorgon ska vi rida! göttans!
pöss
min lilla stjärna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0