Hanna här!!!

hej!

jag heter Hanna Boström och är Vilmas vän...
vilma skulle gästblogga i min blogg (http://denbastabostrom.bloggplatsen.se/) så då tänkte jag att jag kunde snå hennes data och gästblogga i hennes blogg ;)
som sagt heter jag Hanna, jag bor i kungsbacka med mina två bröder och min mamma och min pappa:)
jag har en hund och en foderhäst :)
hästen heter Baron och hunden heter Sigge :)
Sigge är 2 år och är en svart vit spansk vattaen hund.
Baron är 11 år, kommer från spanien  och är världens snällaste häst :)
har haft min blogg sen i sommras  men innan den bloggen hade jag en anna som jag har tagit bort nu ;)
det är min lilla häst Baron
och det här är min hund Sigge!
jag tycker att ni ska läsa min blogg... :)
just nu har jag en fråge stund, så fråga något ni vill veta ommig :)
två fula småbilder på mig, Vilma, Baron och Novia :)
jag och Baron :) <3
Jag och Baron <3
jag och lilla Vilmut :)
bye bye
hoppas vi ses på min blogg ...:)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Ja, men precis! :)

2012-01-16 @ 13:00:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0