Svaren från frågestunden!

Nina:
- Hur länge har du ridit?
- Har du dagens blogg? om inte varför?
- Har du bra självförtroende?
- Vem/vilka är dina närmaste vänner?
- Vilka kända bloggar brukar du läsa?
- Har du en bra relation med din familj?
- Vad gör du på fritiden?
- Har du många hemligheter?
- Vad vet dom flesta inte om dig?
- Har du någon gång vilja vara någon annan?
- Vem är din förebild?
- Kollar du ofta på tv?
- Vad tycker du om min blogg? (a'
Beatrice:
- Favorit sak i ditt rum?
- Vad har du för data?
- Det bästa som hänt på 2012?
- Vad är det bästa som kommer hända 2012?
- tror du på andar eller spöken?
- om du fick välja hur en vän ska vara, hur ska man vara då?
Cassandra:
- hur många läsare?
- favorit kändbloggare?
- favorit inte känd bloggare?
- sommar/vinter?
- hemmakväll/festa?
- roligast i skolan? ;)
Anonym:
- Om du blev känd, varför skulle du då vara känd? (typ sångerska, skådespelare, ryttare or what ever)
- Vad lyssnar du på för musik?
- Vilken är din favoritaffär?
- Kungsbacka eller Göteborg?
- Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du då flytta till?
Alice:
- Vad har du för skostorlek? :)
Elin:
- Vad fick dig att börja blogga?
- Vilka bloggar läser du?
- Hur många bloggar har du haft?
- Ålder?
- Vad vill du bli när du blir stor?
- Är du modeintresserad?
Annika:
- Framtidsdrömmar?
- Vad vill du jobba med?
- Hur länge har du bloggat?
- Varför bloggar du?
- Vad har du för "mål" med bloggandet?
- Favoritdjur?
- Favoritfärg?
- Vad gör du helst en fredagkväll?
Linnea, Linnea & Liza:
- Hur hittade du vår blogg? :)
- Vad brukar du göra i fritiden?
- Vad tycker du bäst om? Cola elr pepsi ?
- Hur länge har du bloggat?
- Vad tycker du om vår blogg? :)
- vilka bloggar brukar du läsa?
- vad heter din allra bästa vän?
- vilken är din favvo färg?
- vad är din favvo mat?
- gillar du min blogg vad skulle vi kunna förbättre? ;)
- vem är din idol?
Bella:
- bh storlek haha?
- första du var tillsammans med om du varit det förstås?
- vilka sporter har du sportat förutom ridning?
Marie:
- Ditt bästa hästminne?
- Ditt värsta hästminne?
- Ditt största mål för den här våren?
- Vilken är den bästa "mindre" bloggen du vet?
- Bästa stora bloggen?
- Favorit hästras?
- Vad fick dig att börja rida?
- Om du fick skräddarsy en häst, utseendet, hur skulle den se ut då?
Louise:
- Favorit blogg?
- Hur lång är du?
- Varför började du blogga?
- Anser du själv att du är snygg?
- Har du bra självförtroende?
- Finns det något du skulle vilja ändra med dig själv?
Emilija:
- Hur gammal är du ?
- Har du hunters ?
- Vilka är dina bästa minnen ?
- Är du kär hah....?
- Saknar du Gislaved ?
Hanna:
- varför är vi så grymt coola?
- hur många gånger har du sagt att jag är efterbliven????
- hur många apor har du ???
- hur mycket har du i ditt huvud?????????????
- hur går det med att hitta häst??
- vem är din bästa vän i kba?
- vem är den snyggaste killen i älvsåketrskolan?
Rebecka:
- Vad är det roligaste med att blogga?
- Hur länge har du bloggat?
- Har du förlorat en nära vän någongång?
- Kan du spela något instrument? Om inte, finns det något som du skulle vilja kunna spela?
- Vart köper du mest kläder, alltså vilken butik? :)
Nina:
- Hur länge har du ridit? Jag vet faktist inte, men 8 eller 9 år! :)
- Har du dagens blogg? om inte varför? Nej det har jag inte, jag har faktist ingen aning varför inte, kände väll att ingen skulle anmäla sig! Vi får se vad som händer i framtiden, man ska aldrig säga aldrig! ;)
- Har du bra självförtroende? Ja, eller i vissa stunder, det är ju inte så att jag är ledsen för mitt utseende.
- Vem/vilka är dina närmaste vänner? I kba är det väll Hanna, Jessica & Clara.
- Vilka kända bloggar brukar du läsa? Läser carlssonpataket, ponnysanning, ryttarmosaren & Nellie B.
- Har du en bra relation med din familj? Ja, det har jag.
- Vad gör du på fritiden? Är i stallet eller umgås med mina vänner!
- Har du många hemligheter? Frågan är vad du menar med hemligheter? Jo visst att jag har saker inom mig men mina vänner vet de mesta!
- Vad vet dom flesta inte om dig? Att jag INTE är en bitch, alla som träffar mig för första gången säger att jag ser ut som en bitch haha..
- Har du någon gång vilja vara någon annan? Det finns vissa stunder..
- Vem är din förebild? Har ingen direkt förebild, jag kör mitt eget race!
- Kollar du ofta på tv? Asså nej, inte nu längre men jag tittar ju varje dag.
- Vad tycker du om min blogg? (a' Jag tycker att din blogg är jättebra! Väldigt varierande inlägg och stilren design!
Beatrice:
- Favorit sak i ditt rum? Oj, denna var svår men måste nog säga min säng ♥
- Vad har du för data? Har en Asus EEE pc & en dell sakimoj som jag & Jessica tog bort alla tangenter på :D
- Det bästa som hänt på 2012? Träffa & lärde känna en viss person.. ♥
- Vad är det bästa som kommer hända 2012? När vi hittat den perfekta hästen, eller något som kanske händer i sommar.
- tror du på andar eller spöken? Jag tror på liv efter döden, men inget annat.
- om du fick välja hur en vän ska vara, hur ska man vara då? snäll, tänka på hur andra mår, INTE slå sina vänner, inte snacka skit, bara låta sina vänner vara fria & aldrig dissa eller ljuga!
Cassandra:
- hur många läsare? Om du menar per dag så blir la 60 i snitt!
- favorit kändbloggare? Sara Carlsson (carlssonpataket.se)
- favorit inte känd bloggare? Ingen aning faktist.
- sommar/vinter? Sommar!
- hemmakväll/festa? Beror på humör.
- roligast i skolan? ;) Idrott, bild eller syslöjd!
Anonym:
- Om du blev känd, varför skulle du då vara känd? (typ sångerska, skådespelare, ryttare or what ever) Ryttare!
- Vad lyssnar du på för musik? Ojojoj, en feeeeeeeet blandning asså.
- Vilken är din favoritaffär? Asså ingen aning, går in på alla affärer men H&M är väll en favorit.
- Kungsbacka eller Göteborg? Kungsbacka, gillar lite mindre städer!
- Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du då flytta till? Hade nog flyttat till Finland eller Spanien.
Alice:
- Vad har du för skostorlek? 39 :)
Elin:
- Vad fick dig att börja blogga? Min syster gjorde det, så då ville jag också testa!
- Vilka bloggar läser du? Läser carlssonpataket, ponnysanning, ryttarmosaren & Nellie B.
- Hur många bloggar har du haft? Haha 10 kanske?
- Ålder? Jag är född 1998, så fyller 14!
- Vad vill du bli när du blir stor? Vill jobba på stuteri, eller som ridlärare.
- Är du modeintresserad? Asså nej.. Jag har väll min egen stil som är en liten blandning.
Annika:
- Framtidsdrömmar? Vill ju bo i ett stort hus på en gård och ha ett stuteri, rik man!
- Vad vill du jobba med? Vill jobba på stuteri, eller som ridlärare.
- Hur länge har du bloggat? Sen jag var 9 kanske, men denna bloggen har jag haft i lite mer än 1 år.
- Varför bloggar du? Tycker att det är roligt och det blir mycket kontakt med folk runt hela Sverige!
- Vad har du för "mål" med bloggandet? Asså har väll inget mål, tror inte att bloggen kommer bli så stor men jag kommer blogga tills jag känner att jag har tappat lusten helt!
- Favoritdjur? Häst!
- Favoritfärg? Olivgrön eller gul!
- Vad gör du helst en fredagkväll? Myser med pojkvän (om jag haft någon)
Linnea, Linnea & Liza:
- Hur hittade du vår blogg? Ingen aning faktist!
- Vad brukar du göra i fritiden? Vara i stallet & umgås med kompisar!
- Vad tycker du bäst om? Cola elr pepsi ? Coca Cola.
- Hur länge har du bloggat? Sen jag var 9 kanske, men denna bloggen har jag haft i lite mer än 1 år.
- Vad tycker du om vår blogg? Tycker den är mysig, snygg design.
- vilka bloggar brukar du läsa? Läser carlssonpataket, ponnysanning, ryttarmosaren & Nellie B.
- vad heter din allra bästa vän? Har ingen speciell.
- vilken är din favvo färg? Olivgrön eller gul!
- vad är din favvo mat? Gillar inte mat.. men kyckling är nått jag äter ofta,
- gillar du min blogg vad skulle vi kunna förbättre? Längre inlägg och mer åsikter! Annars superbra jobbat!
- vem är din idol? Har ingen direkt idol, jag kör mitt eget race!
Bella:
- bh storlek haha? 75:A-B ;)
- första du var tillsammans med om du varit det förstås? ojojoj, måste nog varit Pontus, men första seriösa var med Simon!
- vilka sporter har du sportat förutom ridning? Gymnastik, Innebandy, Fotboll, Simning, Badminton & Volleyboll, tror de var alla!
Marie:
- Ditt bästa hästminne? Hajken, lungt!
- Ditt värsta hästminne? När jag trilla av Granite och fick åka ambulans..
- Ditt största mål för den här våren? Köpa häst & komma ut på några clear rounder!
- Vilken är den bästa "mindre" bloggen du vet? Tycker att alla kämpar på bra.
- Bästa stora bloggen? Sara Carlsson (carlssonpataket.se)
- Favorit hästras? Welsh Cob, Hispano, Holsteiner, Svenskt Halvblod.
- Vad fick dig att börja rida? Fick det i julklapp när jag var 4.
- Om du fick skräddarsy en häst, utseendet, hur skulle den se ut då? PRECIS som Derwen Granite.
Louise:
- Favorit blogg? Sara Carlsson (carlssonpataket.se)
- Hur lång är du? 167-172
- Varför började du blogga? Min syster gjorde det, så då ville jag också testa!
- Anser du själv att du är snygg? Asså man får ju till det ibland ;)
- Har du bra självförtroende? Ja, eller i vissa stunder, det är ju inte så att jag är ledsen för mitt utseende.
- Finns det något du skulle vilja ändra med dig själv? Smalare ben.
Emilija:
- Hur gammal är du ? Jag är född 1998, så fyller 14!
- Har du hunters ? Ja, olivgröna.
- Vilka är dina bästa minnen ? Hajken & alla sommrar!
- Är du kär hah....? Nej absolut inte, men så finns Han ju..
- Saknar du Gislaved ? Nej.
Hanna:
- varför är vi så grymt coola? Ba fö att vi ä de.
- hur många gånger har du sagt att jag är efterbliven???? 100000000000 gånger ;)
- hur många apor har du ??? 2. du & Clara Lindgren!
- hur mycket har du i ditt huvud????????????? Om du menar ost? MYCKET!
- hur går det med att hitta häst?? jodå, vi ska hoppträna en häst imorgon.
- vem är din bästa vän i kba? d-u
- vem är den snyggaste killen i älvsåketrskolan? ingen hihi.
Rebecka:
- Vad är det roligaste med att blogga? Se statistiken & få läsa alla underbara kommentarer man får!
- Hur länge har du bloggat? Sen jag var 9 kanske, men denna bloggen har jag haft i lite mer än 1 år.
- Har du förlorat en nära vän någongång? Sheeba.
- Kan du spela något instrument? Om inte, finns det något som du skulle vilja kunna spela? Haha jag är SÅ omusikalisk som man kan bli..
- Vart köper du mest kläder, alltså vilken butik? Asså ingen aning, går in på alla affärer men H&M är väll en favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0